ကမာၻမွာ ျမန္မာ ေဟ့လို ့ ခ်ီတက္မယ္ ။ စိုက္ပ်ိဳ းေရး အေျခခံတဲ့ စက္မႈႏိုင္ငံ တည္ေဆာက္ၾကမယ္ ။

Tuesday, April 13, 2010

ျမတ္စိုး ဝန္ခ်တာလား

ကိုေက်ာ္ၿမတ္ထူး နဲ႔ ၈၈၈၈ ၿပည္သူ႔ေန႔စဥ္ခင္ဗ်ား

ဆရာေဒါက္တာလြမ္းေဆြ၊ ဆရာေရႊထီး၊ ဆရာ ေမာင္ေမာင္စိုး၊ ဆရာ ေက်ာ္သက္၊ ဆရာေအာင္မိုးဝင္း၊
ဆရာမ အတာ၊ ဆရာ ေနလင္း ၊ ဆရာ ခင္ေမာင္စိုး ( RFA) တို႔ကို မိန္းကေလးနာမည္နဲ႔ အီးေမးသံုးတိုက္ခိုက္မိတာ
က်ေနာ္ ၿမတ္စိုးၿဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္ အလုပ္မရိွတာ ႏွစ္ခ်ီေနၿပီဆိုေတာ့ ဘာလုပ္လို႔ဘာကိုင္ရမွန္းမသိပါဘူး။
လုပ္မိလုပ္ရာလုပ္လိုက္တာကိုခြင့္လႊတ္ႀကပါခင္ဗ်ား။

ဟိုတခါကလည္း အဂၤလန္ကဘုန္းႀကီးဦးဥတၱမ ကို ဆရာေအာင္မိုးဝင္းလိုဂို ကို သံုးၿပီး အဓိကေရးတိုက္ခိုက္ခဲ့တာ
က်ေနာ္ ၿမတ္စိုး ပါ။ သခင္သန္းထြန္းနာမည္သံုးၿပီး လူထုေဒၚအမာ ကိုေစာ္ကားတာလည္း
က်ေနာ္နဲ႔က်ေနာ့အေဖ ဦးဘိုိဘိုေက်ာ္ၿငိမ္းၿဖစ္ပါတယ္။ ဦးဘိုဘိုေက်ာ္ၿငိမ္းက က်ေနာ့အေမရဲ႕ပထမအိမ္ေထာင္ပါ။
ႏိုင္ငံေရးတခါမွမလုပ္ခဲ့ဘူးတဲ့ က်ေနာ္ဟာ ဗမာအမ်ိဳးသမီးေတြကိုလည္း မကူညီတဲ့အၿပင္
အမ်ိဳးမ်ိဳးေစာ္ကားခဲ့ပါတယ္။ ဒါေႀကာင့္လည္း ဆရာေက်ာ္သက္ က က်ေနာ့ကို ပါးရိုက္ဆံုးမခဲ့ပါတယ္။
ၿပဳၿပင္ဖို႔ေၿပာခဲ့ပါတယ္။ ဒါေႀကာင့္ ဆရာေက်ာ္သက္ကိုမေက်နပ္ပါ။
ကိုရမ္းကားရဲ႕မိန္းမက ၿမတ္စိုး နင္သာ ႏိုင္ငံေရးလုပ္လို႔ကေတာ့ ငါကိုယ္တိုင္းတက္ၿပီးပါးရိုက္မယ္လို႔ၿခိမ္းေၿခာက္ခဲ့ပါတယ္။
ဒါေႀကာင့္က်ေနာ္ႏိုင္ငံေရးမလုပ္တာပါ။ က်ေနာ့ကိုႏိုင္ငံေရးလုပ္ေစခ်င္ရင္၊ ကိုရမ္းကားမိန္းမ ကို ထိန္းေပးပါ။

ကိုမိုးသီးႀကြားေၿပာတဲ့ ရွစ္ေလးလံုးေက်ာင္းသားေတြအစည္းအေဝးလုပ္တာမဟုတ္ဘူးဆိုတာကုိ
ဆရာေမာင္ေမာင္ေက်ာ္နဲ႔ ဆရာ ႏိုင္ေအာင္ တို႔ က အားလံုးကိုရွင္းၿပၿပီးပါၿပီ။
တကယ္ေတာ့ က်ေနာ့ရဲ႕ဆရာမ မခင္ဥမၼာေမြးေန႔ပြဲ ကို က်င္းပရင္း အားလံုးကိုခ်စ္ခ်စ္ႀကည္ႀကည္ထမင္းစားတာပါ။
ကိုမိုးသီး ဖိန္႔ဖိန္႔ဖိန္႔ဖိန္႔လုပ္တာ လူတိုင္းသိၿပီးပါၿပီ။
ဆရာႏိုင္ေအာင္တို႔အုပ္စုက က်ေနာ္တို႔ ကိုမိုးသီးအုပ္စုလိုမဟုတ္ပါဘူး။ အားလံုးကိုေလးေလးစားစားဆက္ဆံပါတယ္။
က်ေနာ္တို႔ကေတာ့ လူေတြအေပၚရိုင္းပါတယ္။ ဘာလို႔ က်ေနာ္ ဒါေလာက္ရိုင္းရသလဲဆိုတာ
အေမ့ကို ညက်ရင္က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ေမးပါမယ္။
( က်ေနာ့ အေမ ဘာ အလုပ္လုပ္တယ္။ ဘယ္မွာေနတယ္ဆိုတာ ကို ဆရာ ကိုေရႊထီးေလွ်ာက္မေၿပာေစခ်င္ပါ။
က်ေနာ္ေနာက္ထပ္အမွားလုပ္မိရင္ေတာ့ ေၿပာေပါ့)
ဆရာ ကိုေရႊထီးခင္ဗ်ား
အလုပ္ရွာေပးတဲ့အတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ေနာက္ေနာင္လည္းကူညီပါအံုး။
က်ေနာ့ဘဝက ကမ္းမၿမင္၊ ေလမၿမင္မို႔ပါ။

ၿမတ္စိုး ( ဝီဝင္း ဝီကိုက္)

No comments:

Post a Comment